"Yıllar yorgun ben yorgun …"


Şarkı sözü güzel bir ara başlık olmuş..
Kader ne yaparsınız, bazen bazı insanlar dört ayak üstüne düşüyor , bazı insanlar konjöktürel nedenler ve kişisel egolar yüzünden itiliyorlar bir kenara ..
Bunu yapanlar sanki hiç ölmeyecekler miş gibi zulme devam ediyorlar . Ya da bu işlere ortak olanlar, birden bire dine dönen rahibeler gibi dört elle “dini kelimelerle bütünleşiyorlar” . “ Allah, hamdolsun şükür, Allaha şükürler olsun, hayırlara vesile olsun.. v.b. “ gibi kelimeleri geceden mi ezberliyorlar , rüyalarında mı ezberliyorlar tahminini siz yapın ....Bir yere gelmek için , onun bunun t.ıçını-başını yalayanlar , “ aman efendim siz ne emrederseniz “ tarzındaki el bağlamalarla sanırsınız ; namaza durmuşlar !.. Oysa Allah’a el bağlanır .. İnsanların elleri , insanlara el bağlamak için değildir ..Hele hele tahsili bile tutmayan, havadan kadro alan , sırf kadro için yavşayanlara bakıyorum, gündemde kalmak için 10 takla atıyorlar hergün .. Ya da gündemde kalmak için sürekli digital medyanın poposundan ayrılmıyorlar !. Dilimin ucuna geliyor , kendimi geri çekiyorum, parmaklarım klavyeye gidiyor yine geri dur diyorum kendime.. Yahu önemli olan apolet değil..! Zaten nasıl aldığını sende biliyorsun ben de ! ..
Birilerinin taktığı ya da kağıt üzerindeki “ belge hikayeleriyle “ sadece kendinizi mutlu edip inanıyor ve çevrenizi kandırmaya çalışıyorsunuz.. Farkında olanlar olacağını da unutmayın ..


Sabahtan akşama dürüstlük hikayeleri anlatan ama mezuniyeti bile tutmadığı halde bazı kadroları çeşitli fırıldaklıklarla , çeşitli adam görüntüsündeki fırıldakların sayesinde alanlar, sanmasınlar ki hayat 5500 ek göstergeden ibarettir .. ! 


Önemli lan o 5500 ek göstergeyi Allahın huzurunda alabilesiniz.. Yarın ahirette soracaklar, “ bunu haklı mı aldın ? haksız mı aldın ?.. Ne cevap vereceksin ?
" aaaaaaaa olurmu hakkımla aldım .. “ diyeceksin.
Ama; sana şöyle bir citizen saat gösterirler .. “ nah hakkınla aldın, biz biliyoruz nasıl aldığını “ diye..
Uydurma belgeni mi gösterirsin artık, çerçeveli muhtar belgesi mi bilemem .. Yemezler yani..
Bir insanda dürüstlük yok ise , bunu o kişiye başka yolla öğretemezsiniz, almaz bünyesi.. Bazı şeyler sonradan olmuyor. Terbiye ve hak bilme ya vardır , ya yoktur .. Ama artık bunu kime öğretebileceğiz ki ? Bu yolu kullananların sayısı artıyor , hızla....
Sözün öze, hakkımı yiyenleri biliyorum , kendileri de biliyorlar .. Ben sadece Allah’a hesap verdiğim için elimi açıp onları da Allahın adaletine bıraktım .. 3-5 kuruş hakkımı alamıyorum ama alacağım yer var ben de oraya inanıyorum , o iblisler inanmasa da olur ..


fotoğrafı geçen safarimizde arkadaşımız Hanifi Erkiran çekmiş yorgunluk..Bunu da ekleyeyim dedim..
Allah bizleri doğru yolundan ayırmasın

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantolama ile zehirliyorlar

DADAŞ HERKESE NAM SALDI…

DÖNERCİNİN, ATATÜRK'E HAKARETİ