Üzüntümüz, Erzurumsor

 

    Derdimiz Erzurumspor'un  süper ligden düşmesi

 

    Gazeteci Fikret Dadaş'ın yazısı

    Sevgili dostlar, Erzurum’da yaşasın ya da yaşamasın tüm Erzurumluların  tek gayesi var,  ‘ Erzurumspor’un başarılı olması ‘.  Erzurumspor taraftarının bugünkü haklı üzüntüsünün nedeni de, takımın  2 puan ile süper ligden düşmesidir.

    Erzurumspor’un ne yöneticileri ne Onursal Başkanı , ne de takıma talipli olan  adaylarla ilgili bir gazeteci olarak kalsın-gitsin şeklinde  bir görüş belirtmem doğru olmaz. Konuşurum , haber yaparım , röportaj yaparım ama o kadar ! Şimdiye kadar  hiç kimsenin  sahibinin sesi ‘ gibi borazanı olmadım.


Gazeteci adamdır , herkese çamur atmaz


KISA BİR GAZETECİLİK ÖZETİ GEÇEYİM

    Tercüman Gazetesi Erzurum Bürosunda  en son 2,5 yıl  maaşsız çalıştım, Hacı Şefik Dadaş babam büromun masraflarını karşıladı, ama kalemimi kimseye satmadım. Sağolsun o dönem gazeteci arkadaşlarım Hürriyet’ten, Milliyetten ve ajanslardan kayıp ilanları ile ufak tefek masrafları karşıladık.  Tercüman Gazetesi büroları kapattı,  Ankara ‘ya  ekmek peşine geldim Akşam Gazetesi’nin kuruluşunda yer aldım. Gece gündüz sıfırdan başlayarak çalıştım foto muhabirliği, muhabirlik, İstihbarat Şefliği, Haber Müdürlüğü yaptım.  Başbakanlık , Cumhurbaşkanlığı ve Parlamento Muhabirliği yaptım.. 8 tane İnternet haber sitesi kurup her gün güncelledim. Ancak zamanımı çok alıyor ve uyku düzenimi bozduğundan kapattım hepsini. Şu anda  Siyasetin göbeğinde, Meclis’teyim..

    İnsanları sürekli eleştiren, Erzurum dışındaki Erzurumluları  neredeyse ‘ kütükten silecek ‘  hadsizliği kendilerinde bulan, cahil insanlarla mı uğraşacağız.. Seviyesiz  kişilerin seviyesine  inmek istemiyorum. Ancak benim gazeteciliğimi, benim seviyemde olan kişiler eleştirebilir.

    Erzurumspor ile ilgili  @ErzurumSpor sayfası  oluşturdum, niyetim her zaman ciddi ve doğru haber vermek, taraftarın da ciddi yorumlarla katkı vermesini sağlamak. Sayfamız nezih küfür- hakaret ve siyasetin yasaklandığı bir Spor haber sayfasıdır  Ancak Erzurum dışında yaşayıp, ‘ Erzurumspor sayfası açanlar, program yapanlar  kim miş?  Şeklindeki anlayış, cahiliye döneminde kalmış anlayıştır.   

    Şunu belirtmekte yarar var ki, önemli olan Erzurum içinde ya da dışında olmak önemli değil, önemli olan ‘ dürüst, kalemini satmadan  gazetecilik yapmak ‘ . Benim düsturum budur. Elimin tersiyle çok şey itmişimdir, nedeni de  makam mevki  ya da  birilerine gebe kalmamaktır.  Benim adım, ailem ve şerefli kalemim bana yetiyor.

    Erzurumspor’da kimin yönetici olduğu beni ilgilendirmiyor. Sadece takımın başarısı ve takımın problemleri ilgilendiriyor.  Elbette takımla ilgili olumlu ve olumsuz görüşlerimi her zaman icazet  almadan yazarım .  1976 yılında başladığım  gazetecilik  hayatımda  doğru bildiğim yolda  milim şaşmadım şaşmam da.. Gazetecilik, benim mesleğim, sonradan Hayat insanı olgunlaştırıyor, saygılı olmaya, insanları dinlemeye, önem veriyorum. Bilgi ve birikimimi paylaşmayı seviyorum.. Ben bu yazıyı, Erzurum dışındaki Erzurumlu kardeşlerimin üzüntüsü ve benim gibi gurbette olan gazetecilere ciğere uzanamayan kedilerin davranışları nedeniyle yazmak zorunda kaldım. 



    Erzurumspor, kişilerin ya da yalakaların değil, tüm Erzurumluların takımıdır.  Ve bizlerde takımla ilgilenmeye her zaman  devam edeceğiz, hiç kimse rahatsız olmasın.

    Tüm Erzurumspor  taraftarlarına selam ve sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantolama ile zehirliyorlar

DADAŞ HERKESE NAM SALDI…

YA ŞİMDİ YA DA HİÇ..