DADAŞ, BIÇAK SIRTINDA ..!

 

DADAŞ,  BIÇAK SIRTINDA ..! YA DESTEK YA GÖZYAŞI..

 

            Erzurumspor FK  Süper lig döneminde yapılan acemice  kararlar, bazı hocaların takımı kurtarırlar  ‘garanti ‘ diyerek aldırdığı transferlerin  faturasını ödemeye çalışıyor.

            Sırtlayanı az, karışanı çok Erzurumspor FK öyle bir döneme girdi ki ucu görünmeyen bir tünelde. Tünelin çıkış yolu, herkesin malumu. Para desteği…  

Hergün ‘ borç yapmasaydılar’  , ‘ iyi yönetseydiler ‘ , ‘ bize ne ‘, ‘ ben bilet almam ‘  gibi içi boş kahvehane   dedikodusu gibi yazıp –çizmenin  ne Erzurumspor’a ne Erzurumspor’u bulunduğu yerden kurtarmaya  yararı yok.

Ben hiçbir yöneticinin art niyet ile borç yapacağına inanmıyorum! Dolaşan dedikodularda doğruluk payı olan işlere karışanlar var ise Allah’a havale edelim. Belge yok ise kimseyi suçlayamayız, kul bir şey yapamaz ama; Allah görüyor ve biliyor.  Borçları yapan yöneticilerin yüzünü yıkamıyorum, savunmuyorum fakat o zamanki konjonktür ve alınması gereken acil önlemler de yöneticileri bu kararları almaya zorlamıştır, böyle de düşünmek lazım. Borçların oluşumunda yöneticiler süper ligde takım kötü durumda iken ne yaparız, nasıl takımı kurtarırız diye düşünürken aceleyle  ‘sağlıksız ‘ kararlar da almışlar ki, yapılan harcamaların boşa gittiğini herkes gördü. Bir şey unutulmamalı ki burada art niyet söz konusu olamaz. Takımdaki kutuplaşmalar ve ‘ takımda bizim sözümüz geçer, vazgeçilmez futbolcuyum ‘ diyerek takımı bölen futbolcuların etkisini azaltmak için yönetim, gerekli olacağı düşünülen ama gereksiz olduğu sonra anlaşılan transferlere imza atmış borçlanmış. Tasvip edilecek yanı yok ama hata yapa yapa da takımı bu seviyelere getirdiler. Olan olmuş, oldu ile öldü’nün çaresi yok. …  Ortada bir borç ve karşısında YOK OLMAYA ADAY BİR TAKIM VAR .. Şimdi hep birlikte düşünelim ya el atacağız, ya da 1.Ligdeki bu takıma el sallayıp birlikte ezilişini izleyeceğiz. 

ÇARE NET..

Çare nedir ?, çare  ‘ben Erzurumsporluyum ‘ diyen herkesin  gücü yettiğince  acilen takıma destek vermesidir. Bu destek bugün verilmez ise, ne zaman verilecek.?

100 TL verebilecek herkesin bu desteği yapması bir anda Erzurumluların takımı nasıl uçurumun kenarından alacağını gösterecektir. İmkanı fazla olan  fazla destek versin.. Kimsenin muhasebecisi değiliz, bu bir gönül seferberliğidir, gönlünden ne geçerse..

Mevcut yönetim de gelecek bu destekle borcunu kapatsın, alt yapıya kesinlikle ağırlık versin, Doğu Anadolu’da hemen bir tarama başlatsın ve özellikle yerli oyuncuların yetiştirilmesine ağırlık versin. Erzurum’da şu anda atıl halde görev bekleyen birçok Erzurumsporlu eski futbolcular içinden Teknik Yeterliliğe haiz kardeşlerimiz var. Onlara görev verilmeli!  Yapılacak tecrübeli transferler yanında Erzurumspor kendi kaynağından da yararlanmalıdır. Hazıra dağ dayanmaz, Erzurum gibi ekonomik yönden, endüstrisi olmayan bir şehrin büyük paraları futbola harcayacak lüksü yoktur, bunu da kabul etmek gerekir.  

KULÜP KAYYUMDAN DÖNDÜ

Erzurumspor Kulüp Başkanı Ahmet Dal konunun ciddiyetinin farkında, kongrede  yönetime seçilmeseler ve bu yükü sırtlanmasalar idi kulüp kayyum’a devredilecekti.  Yönetim geçmiş dönemde ki futbolcu borçlarının ödenmesi için sürekli bir çalışma içerisinde ancak son ‘katarlı şirket dedikodusu ‘, Erzurumspor’a çok ağır bir darbe vurdu. 60 Milyon TL lik borç, görüşmeler sonucu  20 Milyona indirilmişken, tekrar 60 Milyon TL +FAİZ lerine çıktı ….! Erzurumspor’a bu kötü şakayı yapanlar, herhalde birilerinden intikam almak isterken takımın kalbine kılıcı sapladıklarının da farkında idiler!   

Değerli Erzurumspor sevenler bu işin şakası yok. Ben son kez, Erzurum ve Erzurumspor sevgim nedeniyle herkesin desteğini istiyorum, karınca kararınca, herkes gücü nispetinde destek verirse bu takım güzel işler yapar. Başkan Ahmet Dal’a da bilgi verdim, kendisinin de bilgisi var. Fikrimi de olumlu karşıladı. Erzurumspor’un hesabının ibanını paylaşıyorum,  HALKBANK TR 0001 2009 3420 0016 0000 06 . Takdir Erzurumluyum ve Erzurumspor’u seviyorum diyenlerin. 

Bu takımı yalınız bırakmayalım yanında, arkasında ve her yerde her zaman destekleyelim. Son pişmanlık fayda vermez.. Sahip çıkmak için son virajda takım.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantolama ile zehirliyorlar

DADAŞ HERKESE NAM SALDI…

YA ŞİMDİ YA DA HİÇ..